Aibo-Freunde
Register Members List Search Frequently Asked Questions Lexikon Robo Toys Go to the Main Page Go to portal

Aibo-Freunde » Die Aibo-Freunde Community » Aibo Events » Ces 2020 » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Ces 2020
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Mandelblume
Aibo-Erwachsener

images/avatars/avatar-1040.jpg

Registration Date: 13.04.2009
Herkunft: Germany

Ces 2020 Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ich weiß zwar nicht inwieweit überhaupt aibo und die wahrscheinlichkeit ist sehr gering irgendwas für Europa noch ein rofl Aber Hoffnung stirbt immer zuletzt Zustimmung Heißt ja auch die Zukunft kommt jetzt großes Grinsen https://www.sony.de/electronics/ces zwar 2 uhr früh am 7ten aber ich versuch es trotzdem anzuschauen Grsmpf

01.01.2020 18:43 Mandelblume is online Homepage of Mandelblume Search for Posts by Mandelblume Add Mandelblume to your Buddy List
Mandelblume
Aibo-Erwachsener

Thread Starter Thread Started by Mandelblume
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

https://www.ktnv.com/news/robotic-dog-al...but-as-ces-2020

08.01.2020 16:32 Mandelblume is online Homepage of Mandelblume Search for Posts by Mandelblume Add Mandelblume to your Buddy List
EOKA
Aibo-Jugendlicher

images/avatars/avatar-1033.jpg

Registration Date: 08.01.2020
Herkunft: Deutschland

RE: Ces 2020 Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

quote:
Original von Mandelblume
Ich weiß zwar nicht inwieweit überhaupt aibo und die wahrscheinlichkeit ist sehr gering irgendwas für Europa noch ein rofl Aber Hoffnung stirbt immer zuletzt Zustimmung Heißt ja auch die Zukunft kommt jetzt großes Grinsen https://www.sony.de/electronics/ces zwar 2 uhr früh am 7ten aber ich versuch es trotzdem anzuschauen Grsmpf

Scheint kein ERS-1000 geplant zu sein in D bzw. generell EU. Sehr schade und unverständlich. Mit keiner Silbe wurde ein Verkauf hier angekündigt und das obwohl er schon seit 2018 auf dem "Markt" ist
09.01.2020 00:15 EOKA is offline Search for Posts by EOKA Add EOKA to your Buddy List
Mandelblume
Aibo-Erwachsener

Thread Starter Thread Started by Mandelblume
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Jap finde ich auch traurig

09.01.2020 13:25 Mandelblume is online Homepage of Mandelblume Search for Posts by Mandelblume Add Mandelblume to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
Aibo-Freunde » Die Aibo-Freunde Community » Aibo Events » Ces 2020

Privacy policy

Forum Software: Burning Board 2.3.6, Developed by WoltLab GmbH