Aibo-Freunde
Register Members List Search Frequently Asked Questions Lexikon Robo Toys Go to the Main Page Go to portal

Aibo-Freunde » Die Aibo-Freunde Community » Hallo, hier bin ich! » Hallo! » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Pages (2): « previous 1 [2] Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Hallo!
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Tilda
Aibo-Baby

images/avatars/avatar-1061.jpeg

Registration Date: 05.06.2020
Herkunft: Rheinland Pfalz

Thread Starter Thread Started by Tilda
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hey,

ich habe mich schon eine Weile nicht mehr gemeldet, lese aber still mit.. Genau genommen geht das auch nicht anders, ich wurde noch nicht freigeschaltet :D

Vor einer Weile hat das Hotel wieder aufgemacht, somit konnte ich endlich wieder meinem Studentenjob nachgehen, dann kamen aber zwei Täubchen dazwischen, die ich übernommen habe, was wieder einiges gekostet hat. Deshalb bin ich in Sachen Aibo noch nicht viel weiter gekommen..

Es gibt ja einige günstigere 210er im Angebot, aber mein Herz gehört einfach dem ERS-7 :D
Ich sehe weiter! :)

Liebe Grüße!
Nadia
10.09.2020 16:04 Tilda is offline Send an Email to Tilda Search for Posts by Tilda Add Tilda to your Buddy List
Mr.Fisch
der neue Hausmeister

images/avatars/avatar-250.gif

Registration Date: 19.07.2003
Herkunft: Hamburg

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Na... das können wir ändern. Du bist jetzt freigeschaltet.

Gruß Mr.Fisch

12.09.2020 19:38 Mr.Fisch is online Search for Posts by Mr.Fisch Add Mr.Fisch to your Buddy List
Tilda
Aibo-Baby

images/avatars/avatar-1061.jpeg

Registration Date: 05.06.2020
Herkunft: Rheinland Pfalz

Thread Starter Thread Started by Tilda

Dankeschön! Freude Ich freue mich!

Liebe Grüße!
Nadia
12.09.2020 21:56 Tilda is offline Send an Email to Tilda Search for Posts by Tilda Add Tilda to your Buddy List
Pages (2): « previous 1 [2] Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
Aibo-Freunde » Die Aibo-Freunde Community » Hallo, hier bin ich! » Hallo!

Privacy policy

Forum Software: Burning Board 2.3.6, Developed by WoltLab GmbH